النجمه مستحق قهرمانی  بود / اصفهان پتانسیل میزبانی از مسابقات بین‌المللی بیشتری را دارد

پیشکسوت هندبال کشور گفت: به نظر می‌رسد در رشته‌های هندبال و فوتبال می‌توانیم در آینده نیز مسابقات بین‌المللی دیگری را میزبانی کنیم. هیئت‌های قوی برای این دو رشته وجود دارد و فکر می‌کنم با کمک باشگاه‌هایی همچون ذوب‌آهن و سپاهان این امر تسهیل شود.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود ۲۰ دوره مسابقات باشگاه‌های هندبال آسیا را از نزدیک دیده‌ام اما باشگاه سپاهان یکی از کم‌نظیرترین میزبانی‌ها را رقم زد. امکانات فراهم شده از سوی میزبان مسابقات فوق‌العاده بود و باید به این میزبانی افتخار کرد.

وی با اشاره به عملکرد تیم سپاهان در این مسابقات افزود: به نظر من نفراتی که تیم سپاهان اضافه کرده بود، نتوانستند مشکل‌گشا باشند. سه بازیکن خارجی در روزهای پایانی به جمع شاگردان وویویچ اضافه شدند تا بتوانند نتیجه را برایمان عوض کنند اما از نظر فنی آنها را در این حد ندیدم. تغییرات کادر فنی را نیز نمی‌توانم تأیید کنم. هر مربی باید حداقل شش ماه با تیمش کار کند و این مدت کم برای وویویچ کافی نبود.

النجمه مستحق قهرمانی  بود/ اصفهان پتانسیل میزبانی از مسابقات بین‌المللی بیشتری را دارد

پیشکسوت هندبال کشور درباره دیگر نماینده هندبال ایران در مسابقات یعنی نزاجا شهید شاملی کازرون تصریح کرد: این تیم در حد بضاعت خود عمل کرد و آن‌ها هرچه در توان داشتن، ارائه دادند. این نکته را باید اضافه کنم که جام باشگاه‌های آسیا با جام ملت‌ها متفاوت است. در مسابقات باشگاه‌های آسیا، تیم‌ها بازیکنان خارجی خوبی از کشورهایی همچون کوبا، اسپانیا و مصر به نفرات خود اضافه می‌کنند اما تیم نیروی زمینی شهید شاملی این پتانسیل را نداشت.

وی با اشاره با قهرمانی النجمه بحرین اظهار کرد: از قبل هم تصور داشتم تیم النجمه قهرمان مسابقات شود. شناخت خوبی از آنها دارم، ضمن اینکه هندبال بحرین سطح بالایی در قاره آسیا دارد و پیشرفت خوبی در کنار کشورهایی همچون قطر داشته‌اند.

اخوان ادامه داد: به نظر می‌رسد در رشته‌های هندبال و فوتبال می‌توانیم در آینده نیز مسابقات بین‌المللی دیگری را میزبانی کنیم. هیئت‌های قوی برای این دو رشته وجود دارد و با کمک باشگاه‌هایی همچون ذوب‌آهن و سپاهان این امر تسهیل خواهد شد.

النجمه مستحق قهرمانی  بود/ اصفهان پتانسیل میزبانی از مسابقات بین‌المللی بیشتری را دارد

کد خبر 666373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.