محمدی: چند پروژه نیمه‌اتمام در دو روز گذشته افتتاح و در مدار خدمت قرار گرفت

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: روز گذشته پس از ۱۵ سال استخری در شهرستان چادگان افتتاح شد و امروز نیز در شهرستان ورزنه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و یک استخر پس از ۱۱ سال افتتاح و در مدار خدمت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - شنبه بیستم خردادماه- آئین رونمایی از سالنامه ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور محمد فولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی و اصحاب رسانه در سرای ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدا جواد محمد مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن خوش آمدگویی به حضار، در خصوص احداث پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌ها، اظهار کرد: روز گذشته پس از ۱۵ سال استخری در شهرستان چادگان افتتاح شد و امروز نیز در شهرستان ورزنه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و یک استخر پس از ۱۱ سال افتتاح و در مدار خدمت قرار گرفت. همچنین آئین رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار و اداره کل را در ورودی ساختمان اداره کل داشتیم. در ادامه نیز آئین رونمایی از سالنامه ورزش و جوانان استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: کنگره شهدای استان و به ویژه کمیته ورزش که بالغ بر ۱۱۰۰ شهید ورزشکار استان است که به همت هیئت‌های ورزشی، آموزش و پرورش و شهرداری و دیگر سازمان‌های مربوطه، به شکل اجرا در آمده است. در پایان از روسای هیئت‌های ورزشی و مدیران ادارات شهرستان‌ها و همچنین اصحاب رسانه که ما را در این راه همراهی کردند تشکر می‌کنم.

به گزارش ایمنا، در پایان برنامه و باحضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان از سالنامه ورزش استان رونمایی شد.

کد خبر 666273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.