۵۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان توزیع شد

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۵۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان توزیع شد.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۵۳۴ دستگاه لوازم ضروری زندگی شامل ۲۱۸ دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۱۶ دستگاه آبگرمکن گازی تهیه و میان مددجویان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۵۲۲ دستگاه یخچال فریزر و ۵۹۸ دستگاه بخاری گازسوز هم‌زمان با دهه کرامت، افزود: لوازم ضروری زندگی براساس نیاز مددجویان و با توجه به بررسی مددکاران میان خانواده‌های نیازمند این لوازم توزیع می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی تا پایان سال و طی چندین مرحله انجام می‌شود، ادامه داد: طی سال گذشته در چند مرحله ۱۲۱۷ دستگاه کولر آبی، ۳۲۳ دستگاه یخچال، ۳۹۷۳ دستگاه بخاری گازسوز و ۱۳۲۵ دستگاه آبگرمکن خریداری و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است، همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

هاشمی تاکید کرد: کمک به دیگران از هر طریقی ورزشی برای روح است، همان‌طور که ما انسان‌ها برای سلامت جسم‌مان تلاش می‌کنیم از غذای خوب و ورزش مناسب غافل نمی‌شویم باید به روحمان نیز توجه کنیم؛ کمک کردن به دیگران یکی از راه‌های جلا دادن روح است.

وی گفت: آرزوی بسیاری از خیران و افراد نیکوکار تغییر جامعه، رفع کردن مشکلات و مسائل شهروندان آن جامعه است، تحقیقات نشان داده که نه تنها افراد نیازمند از بخشش دیگران خوشنود می‌شوند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه سود می‌برند و از برکات مادی و معنوی آن بهره‌مند خواهند شد که لازمه حیات انسان است.

کد خبر 666243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.