ارسال بار به سایر کشور ها به صورت همه روزه

یکی از مهمترین خدماتی که تجار و ایرانیان ساکن خارج از کشور به آن نیاز دارند ، امکان ارسال محموله ها و کالاهای مختلف به کشور های دیگر است.

این امر با توجه به وجود تحریم ها و همچنین افزایش قیمت ارز مشکلات زیادی را برای هموطنان گرامی ایجاد نموده است، از همین جهت تصمیم به معرفی یکی از شرکت های حمل و نقل بین المللی کشور داریم که با کمترین هزینه و در اسرع وقت امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف شما را فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار ، امکان ارسال محموله های مختلف با شرایط و ابعاد مختلف فراهم است و شما عزیزان می توانید بدون محدودیت به همه کشور های جهان ارسال بار و کالا را انجام دهید.

در شرکت آنی بار برای ارسال بار به سایر کشور ها از روش های باربری مختلف استفاده می شود که در اسرع وقت امکان حمل محموله های شما را فراهم می نماید. در ادامه مقاله به بررسی خدمات این شرکت پرداخته خواهد شد.

روش های ارسال بار به خارج از کشور چگونه اند ؟

برای ارسال بار به خارج از کشور روش های مختلفی وجود دارند که هریک از این روش ها برای انتقال نوع خاصی از محموله ها در شرایطی خاص مورد استفاده قرار میگیرند.

روش های مختلف باربری بر اساس شرایط حمل و انتقال کالاها می بایست انتخاب گردند تا هزینه های حمل و نقل کاهش و ایمنی انتقال بار و کالاها افزایش یابد.

برای ارسال بار به خارج ، روش های زیر مورد استفاده قرار میگیرند :

  • روش حمل زمینی
  • روش حمل دریایی
  • روش حمل هوایی

این روش ها همانطور که گفته شد بر اساس نوع محموله و شرایط آن باید مورد بررسی قرار گیرند و از آنجایی که مجموعه آنی بار سالها در ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل تجربه عملیاتی دارد امکان ارائه مشاوره تخصصی در این خصوص را برای شما فراهم می نماید. در ادامه مقاله به بررسی روش های حمل و نقل بین المللی پرداخته خواهد شد.

ارسال محموله به صورت دریایی به خارج از کشور

یکی از بهترین روش ها و در عین حال ایمن ترین روش ها ، حمل و نقل دریایی است که امکان انتقال حجم زیادی از محموله ها را برای شما فراهم می نماید.

در روش حمل و نقل دریایی ، محموله ها باید در داخل کانتینر بارگیری شوند . در این روش ، محموله های شما از هر نقطه ای از کشور با استفاده از حمل و نقل زمینی به بندرعباس ارسال می شوند و پس از داخل کشتی های ترابری بارگیری می شوند و به مقصد مورد نظر ارسال می شوند. از همین جهت ، این روش حمل را روش ترکیبی نیز می نامند.

روش حمل دریایی یک روش ایمن و مقرون به صرفه می باشد و برای انتقال محموله های در تناژ بالا و حجم زیاد مناسب است . به عناون مثال ، برای ارسال بار به کانادا می توانید از طریق روش حمل دریایی محموله های خود را با کمترین هزینه بارگیری و ارسال نمایید.

لازم به ذکر است که در روش حمل دریایی محموله ها باید داخل کانتینر 20 فوت یا 40 فوت بارگیری شوند .

ارسال بار به سایر کشور ها به صورت همه روزه

ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی

یکی از بهترین و روش ها برای ارسال بار به خارج از کشور ، حمل و نقل هوایی است که در اسرع وقت انتقال محموله های مختلف را میسر می نماید.

در مجموعه آنی بار برای ارسال هوایی محمموله و کالاها به خارج از کشور از خطوط هوایی ایرانی و خارجی استفاده می شود تا در اسرع وقت محموله ها بارگیری و منتقل شوند . حمل هوایی بین المللی از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام میشود و به صورت کامل این خدمات تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند داشت.

در ارسال بار به خارج از کشور به روش هوایی ، محموله های شما با استفاده از روش کارگو و روش فریت مسافری منتقل می شوند که هریک دارای شرایط و ویژگی های خاص خود هستند . از همین جهت برای ارسال بار به صورت هوایی به خارج از کشور بهتر است ابتدا با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار در تماس باشید و اطلاعات کافی را کسب نمایید.

به عنوان مثال ، برای ارسال بار به استرالیا می توانید از طریق خطوط هوایی در مدت 3-5 روز کاری محموله های خود را انتقال دهید .

ارسال زمینی محموله ها به خارج از کشور

یکی از روش هایی که برای ارسال محموله های مختلف به خارج از کشور مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل و زمینی است. در این روش ، محموله های شما با کمترین هزینه و از طریق تریلی ترانزیت چادری بارگیری و منتقل می شوند.

این روش بیشتر برای کشور های همسایه و کشور هایی که دارای فاصله زمینی کمی هستند مناسب است . به عنوان مثال ، ارسال بار به ترکیه ، ارمنستان ،گرجستان و . . . .

در روش حمل زمینی به خارج از کشور ، محموله های شما پس از بارگیری ( در تمام نقاط کشور بارگیری انجام میشود ) به سمت مرز زمینی ایران و ترکیه ( بازرگان) منتقل خواهند شد. پس از انجام فرایند های گمرکی ، محموله های شما در کمترین زمان ممکن محموله ها وارد خاک ترکیه شده و سپس در گمرک شهر مورد نظر تحویل خواهند شد.

برای حمل و نقل زمینی ، محموله های مختلف شما با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد .

ارسال بار به سایر کشور ها به صورت همه روزه

استفاده از بیمه نامه برای ارسال بار به خارج

همانطور که گفته شد ، مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما به نقاط مختلف جهان به صورت تخصصی خدمات ارائه می نماید و با استفاده از کاملترین بیمه نامه محموله های شما را تحت پوشش قرار میدهد . برای حمل و نقل زمینی ، هوایی و دریایی از بهترین بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله استفاده می شود .

تا مبلغ 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد تا هزینه های حمل و نقل شما تا حد زیادی کاهش یابد .

بیمه نامه آنی بار کاملترین بیمه نامه در حمل و نقل کالا و محموله ها به صورت بین المللی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 57669-021 در تماس باشید .

مشاوره حرفه ای برای ارسال کالا به خارج از کشور

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارائه مشاوره تخصصی برای انتقال محموله های مختلف به نقاط مختلف کشور است . از آنجایی که مجموعه آنی بار دارای سابقه بسیار درخشان در حمل و نقل انواع محموله می باشد ، ارائه مشاوره کاملا تخصصی می تواند در حم سریع و ایمن و ارزان محموله های شما موثر باشد .

تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه آماده ارائه مشاوره در خصوص خدمات مختلف حمل و نقل بین المللی می باشد و از طریق شماره پنج رقمی 57669-021 می توانید به بهترین اطلاعات دسترسی داشته باشید .

علاوه بر مشاوره تلفنی ، وبسایت آنی بار anibar.net نیز می تواند در ثبت سفارش و یا ارائه اطلاعات بیشتر شما را همراهی نماید.

کد خبر 666205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.