سوال از وزرای ورزش و میراث فرهنگی در دستور کار صحن مجلس قرار گرفت

سوال از وزرای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان همراه با بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، روزهای بیست‌ویکم، بیست‌ودوم و بیست‌وسوم خردادماه تشکیل جلسه خواهد شد و علاوه بر بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف، سوال روح‌الله نجابت، نماینده شیراز و ورزقان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان و سوال سیدغنی نظری‌خانقاه، نماینده خلخال و کوثر از وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستور کار این هفته صحن مجلس قرار دارد.

لایحه دو فوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو، لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور و لایحه یک‌فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار نیز در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس است.

همچنین در این هفته طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش، لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مناطق سرخس، دوغارون و مازندران و گزارش کمیسیون صنایع و معادن برای تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد.

متن کامل دستور جلسات این هفته مجلس را اینجا ببینید.

کد خبر 666164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.