به‌دنبال قهرمانی هستیم اما قول نمی‌دهیم / دوست دارم بازی در لیگ ایران را تجربه کنم

"مصاف سختی با النجمه در فینال داریم، همه بازیکنان این تیم ملی‌پوش هستند اما تلاشمان را برای قهرمانی خواهیم کرد، البته نمی‌توانیم وعده قهرمانی دهیم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) که به‌میزبانی ایران و استان اصفهان برگزار می‌شد پس از گذشت حدوددو هفته، امروز _شنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۲_ به‌طور رسمی به پایان می‌رسد. دیدارهای رده‌بندی و فینال جام باشگاه‌های هندبال قاره‌کهن ساعت ۱۵ و ۱۷ به‌انجام خواهد رسید و در مهم‌ترین بازی این تورنمنت، تیم‌های الدحیل قطر و النجمه بحرین برای فتح جام قهرمانی به‌مصاف هم می‌روند.

در آستانه این تقابل حساس خبرنگار ایمنا با احمد مددی، ستاره قطری تیم هندبال الدحیل گفت‌وگویی اختصاصی داشته است که می‌توانید در ادامه به‌صورت متن-ویدیو این مصاحبه را مطالعه و مشاهده کنید؛

دوره فعلی جام باشگاه‌های آسیا تورنمنت دشواری بود

تیم‌های بسیار خوب و قدرتمندی در این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا حضور داشتند. بازی ابتدایی ما آسان بود اما در ادامه دیدارهایمان سخت شد و در کل تورنمنت بسیار رقابتی و دشواری بود.

به‌دنبال قهرمانی هستیم اما قول نمی‌دهیم / بدم نمی‌آید بازی در لیگ ایران را تجربه کنم

بهترین تیم مرحله گروهی بودیم

در اینجا گروه قدرتمندی داشتیم که منجر به این شد تا دو تیم النجمه و الدحیل (خودمان) به جمع چهار تیم پایانی و سپس بازی فینال صعود کنیم منظورم این است که تیم‌های سختی در گروهمان حضور داشتند و به‌نظر من بهترین بازی را در این گروه سخت به‌نمایش گذاشتیم و همچنین احساس خوبی به تورنمنت و بازی‌ها داشتیم.

شکست برابر النجمه ما را به‌خودمان آورد

پس از شکست در بازی دوم مقابل النجمه، به خودمان ایمان پیدا کردیم که تورنمنت را به‌خوبی به پایان برسانیم و پس از غلبه بر الکویت کویت، نمایش خیلی‌عالی به‌جای گذاشتیم و تیم بسیار خوبی بودیم.

همه تیم‌های نیمه‌نهایی به‌دنبال فینال بودند

بازی دشواری مقابل الکاظمه داشتیم، به‌خاطر اینکه همه تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی می‌خواهند به فینال برسند. الکاظمه مقابل الریان تیم قدرتمندی نشان داده بود و در شروع بازی با تعداد گل‌هایی که زدند مقداری شرایط متفاوت شد.

تمام بازیکنان النجمه ملی‌پوشان بحرین هستند

النجمه تیم بسیار قدرتمند و بزرگی است. همه بازیکنان این تیم در تیم ملی بحرین بازی می‌کنند. ما در بازی دوم مرحله گروهی‌مان به همین النجمه باختیم و امیدوارم در بازی فینال عملکرد خیلی‌خوبی داشته باشیم.

قول قهرمانی نمی‌دهیم

من‌هم تاکید می‌کنم که النجمه بسیار قدرتمند است؛ قول قهرمانی نمی‌دهیم اما تلاش می‌کنیم با یکدیگر بهترین عملکردمان را برای کسب این عنوانداشته باشیم و انشاالله با پیروزی مقابل النجمه به قهرمانی خواهیم رسید.

به‌دنبال قهرمانی هستیم اما قول نمی‌دهیم / بدم نمی‌آید بازی در لیگ ایران را تجربه کنم

هوای اصفهان بسیار خوب است

برای من اولین‌بار بود که به اینجا می‌آمدم و خیلی خوشحالم. هتل، غذا و امکانات خوب بوده است. زیاد نمی‌دانم اما اینجا کباب بیشترین غذایی است که مصرف می‌کنیم و از بابت خوب بودن آن خوشحالیم. همچنین هوا در ایران و اصفهان خیلی خوب است.

مردم ایران برایمان آرزوی موفقیت می‌کنند

در رسانه صحبت‌های متعددی درباره ایران می‌شد اما تا زمانی‌که به ایران آمدیم و همه‌چیز را دیدیم آن‌ها را باور نکردیم. در ایران همه مردم رفتار دوستانه دارند و هرکدام به شغلشان مشغول هستند. مشکلی وجود ندارد و مردم نه‌تنها ارتباط دوستانه با ما دارند، بلکه برایمان آرزوی موفقیت می‌کنند. ما واقعاً خوشحالیم، تا وقتی که به اینجا آمدم فکر نمی‌کردم همه‌چیز در ایران عالی باشد، اما سفر خیلی خوبی بود.

از بین تیم‌های فوتبال ایران، استقلال و فولاد را می‌شناسم

در فوتبال تیم‌های استقلال و فولاد را می‌شناسم. فکر می‌کنم استقلال تیم قدرتمندی است اما مطمئن نیستم.

دوست دارم بازی در لیگ ایران را تجربه کنم

تیم‌ملی هندبال ایران بسیار خوب بازی می‌کند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد، بدم نمی‌آید بازی در تیم‌های ایرانی را تجربه کنم.

کد خبر 666156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.