آن آخرین نماز تو در حلب با تو چه کرد؟

یک کاربر فضای مجازی به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» از این جوان مومن انقلابی نوشت که تجربه و ایمانش از هزاران پیر با تجربه بیش‌تر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در توئیتر به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم عباس دانشگر نوشت: «بیست‌وسه ساله بودی که رفتی، اما عباس‌جان خدا می‌داند که تجربه و ایمانت از هزاران پیر با تجربه بیشتر بود، آن آخرین نماز در حلب با تو چه کرد؟ قضیه تو با همه فرق می‌کند.»

آن آخرین نماز تو در حلب با تو چه کرد؟

به گزارش ایمنا، شهید عباس دانشگر یکی از شهدای مدافع حرم است که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لفظ «جوان مؤمن انقلابی» شایسته او است. عباس متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ از شهرستان سمنان است. حضور او در پایگاه و بسیج باعث شد که رفتار و گفتارش با اخلاق اسلامی آراسته شود. رابطه‌ای صمیمی و عاطفی با دوستانش پیدا می‌کرد.

در سال ۱۳۹۰ در کنکور سراسری شرکت کرد و با رتبه عالی در دانشگاه سمنان و در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) قبول شد، اما به‌خاطر دوراندیشی و البته علاقه‌ای که به سپاه پاسداران داشت، در آزمون دانشگاه امام‌حسین (ع) هم شرکت کرد و قبول شد.

شهید دانشگر دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵ به جبهه مقاومت در سوریه پیوست و روز بیستم خردادماه در روستای هویز حومه جنوبی شهر حلب سوریه با موشک تاو آمریکایی به شهادت رسید.

کد خبر 666142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.