حمایت وزارت راه و شهرسازی از شهرداری‌ها در برنامه تولید و عرضه مسکن

بر اساس بند الف ماده ۱۱۰ برنامه هفتم توسعه، وزاره راه و شهرسازی مکلف شده است تا از سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی غیردولتی در برنامه تولید و عرضه مسکن حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سند چشم‌انداز توسعه ایران سندی ۲۰ ساله است که سال ۱۳۸۴ برای تدوین افق توسعه ایران در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین شده است. اکنون برنامه هفتم، چهارمین برش از سند چشم‌انداز توسعه و اولین برنامه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رویکرد مسئله‌محوری دارد و برای پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت در قالب ۷ بخش و ۲۲ فصل تبیین شده و بخش‌های آن عبارت از اقتصادی، زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، علمی فناوری و آموزشی، سیاست خارج، دفاعی و امنیتی و در نهایت اداری، حقوقی و قضائی است.

در بند الف ماده ۱۱۰ برنامه هفتم توسعه وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است تا برنامه تولید و عرضه مسکن حمایتی را پس از تأیید در شورای مسکن استان‌ها و سپس تصویب در شورای عالی مسکن با رویکرد حمایت از سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی غیردولتی در چارچوب تفاهم‌نامه‌های فی مابین و با استفاده از ابزار اعتبارات حمایتی مصوب عملیاتی نماید.

کد خبر 666137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.