آغاز اجرای عملیات فیبر نوری در بلوار اصلی شهر

شهردار دهاقان از آغاز اجرای عملیات فیبر نوری بلوار معلم و کابل‌کشی به طول ۱۷۰۰ متر توسط شهرداری خبر داد و گفت: پروژه فیبر نوری از ابتدای سه‌راهی معلم آغاز شده است و تا انتهای بلوار معلم، ابتدای خیابان امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

ناصر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و رفع خطر و آواربرداری از بناهای در حال تخریب در بلوار کشاورز توسط شهرداری دهاقان انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه احداث و بهره‌برداری از خیابان سی‌ان‌جی و ورودی جایگاه سوخت گاز شهر دهاقان افزود: در اجرای این عملیات طراحی مسیر ورود و خروج ماشین‌های سبک به جایگاه، تخریب دیوار ضلع جنوبی و بازسازی آن، زیرسازی و خاک‌ریزی خیابان به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع، جدول‌گذاری خیابان CNG به طول ۵۷۰ متر، اجرای عملیات روکش آسفالت به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع و اجرای عملیات روشنایی خیابان در دست اجرا است.

شهردار دهاقان از آغاز اجرای عملیات فیبر نوری بلوار معلم و کابل‌کشی به طول ۱۷۰۰ متر توسط شهرداری این شهرخبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه فیبر نوری از ابتدای سه‌راهی معلم آغاز شده است و تا انتهای بلوار معلم، ابتدای خیابان امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

بدریان اضافه کرد: در راستای توسعه و گسترش آرامستان باغ فردوس و توسعه امکان موجود، احداث نمازخانه آرامستان باغ فردوس آغاز شده و در حال تکمیل است.

وی از تخریب منزل مسکونی واقع در طرح احداث ادامه بلوار معلم حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان شهید علیان عطاآباد خبر داد و گفت: خاک‌ریزی و محوطه‌سازی محیط پیرامون سالن اجتماعات آرامستان باغ فردوس شهرداری دهاقان اجرا می‌شود.

کد خبر 666129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.