دست ایران برای دوستی با همسایگان دراز است

وزیر کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان کشورهای منطقه است، گفت: دست جمهوری اسلامی ایران برای دوستی با همسگایان دراز است .

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی روز _جمعه نوزدهم خردادماه_ در دومین روز از سفر به آذربایجان‌شرقی، پس از بازدید از سد مشترک ایران و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از ملت و دولت ایران نخواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه طرح‌های خوبی در این منطقه در حال اجرا است و امکان توسعه ظرفیت‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مردم جمهوری آذربایجان با مردم ایران ارتباط دیرینه دارند.

وزیر کشور ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و مشکل برای منطقه است اما هرکسی با جمهوری اسلامی دشمنی کند، بازنده خواهد بود و ضرر خواهد کرد.

وحیدی با یادآوری سرنوشت همه کسانی که مانند رژیم صدام و آمریکا که در دشمنی با ایران ضرر کردند، اضافه کرد: ما همسایگان را دوست خود می‌دانیم و خواهان تقویت روابط همه جانبه با آنها هستیم.

وی تاکید کرد: این منطقه و شهرستان به لحاظ آب و هوایی ویژگی خاصی دارد و مملو از ظرفیت‌ها است. بنابراین باید همت به خرج داد و آنها را شکوفا کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه مناطق آزاد باید وضع مردم منطقه را بهبود بخشند، اظهار کرد: همه وزارتخانه‌های مربوطه باید کمک کنند تا سرمایه گذاری در این مناطق به درستی شکل بگیرد و با طرح‌های توسعه‌ای اشتغالزایی ایجاد شود.

منبع: فارس

کد خبر 666119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.