امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی سه محور مهم امید آفرینی است

امام جمعه شهرستان نایین با بیان اینکه امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی سه بعد و سه محور مهم امید آفرینی و بستر ساز امید در جامعه است، گفت: در جامعه‌ای که در آن امنیت یا احساس امنیت نباشد، امید نیز وجود ندارد و امید مردم در گرو امن بودن آینده و سرمایه آنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد مطهرخو امروز _جمعه نوزدهم خردادماه_ در نماز جمعه شهرستان نائین اظهار کرد: اگر کسی به پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه مند است باید همه سعی و تلاش خود را در تقویت ایمان و امید مردم به کار بگیرد چرا که این خواسته مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی سه بعد و سه محور مهم امید آفرینی و بستر ساز امید در جامعه است، تصریح کرد: در جامعه‌ای که در آن امنیت یا احساس امنیت نباشد، امید نیز وجود ندارد و امید مردم در گرو امن بودن آینده و سرمایه آنان است.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: هرکجا که به نسخه‌های نجات بخش امامین انقلاب در این سال‌ها توجه شده است، امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی رخ داده است.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی زمانی در جامعه رخ می‌دهد که عملی در پی آن باشد، تصریح کرد: مردم به وعده امیدوار نمی‌شوند بلکه زمانی امیدوار می‌شوند که یک عمل یا اتفاقی را از سوی مسئولان و کارگزاران نظام مشاهده کنند.

مطهرخو در ادامه از مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن ونماینده مردم در مجلس تشکر و خاطرنشان کرد: اینجانب شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان برای حل مشکلات مسکن هستم و در این راستا پروژه‌ای با عنوان کلنگ زنی عملیات اجرایی ۱۸۹ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر انارک آغاز شد و ان شاء الله در شهر نائین نیز این اتفاق رخ می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در ساحت عمل باید مسئولان و متولیان نظام اقدام عملی کنند و در ساحت احساس امید و نشاط، رسانه‌ها باید فعالیت کنند چرا که رسانه‌ها در این مهم نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

مطهرخو ادامه داد: برای ایجاد و تقویت احساس امید و نشاط، رسانه‌ها باید بکوشند البته منظور ما از رسانه قطعاً رسانه جبهه انقلاب است و از این رسانه امید داریم که در میان مردم امیدآفرینی کند.

کد خبر 666056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.