۱۵ خانه در روستای نهوج دچار آب‌گرفتگی شدند

دهیار روستای نهوج با بیان اینکه در مردادماه سال گذشته روستای ما درگیر سیل شد، گفت: از آن تاریخ به بعد مسیل روستا را بازگشایی کردیم. دو عدد پل تخریب شده بود که در حال بازسازی بودیم، اما سیل دوباره به روستاها و خانه‌ها خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین رحیمی در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه در مردادماه سال گذشته روستای ما درگیر سیل شد، اظهار کرد: از آن تاریخ به بعد مسیل روستا را بازگشایی کردیم. دو عدد پل تخریب شده بود که در حال بازسازی بودیم.

وی افزود: امروز حدود ساعت ۱۵ طغیان سیل از بالادست روستا شروع شد و براساس آماری که تاکنون در دست داریم، حدود ۱۵ منزل در روستا دچار آب‌گرفتگی شده است و یک خانه به‌طور کلی تخریب شده است.

دهیار روستای نهوج ادامه داد: دو نفر از اهالی خانه‌ای که کامل تخلیه شده است، براثر آب‌گرفتگی جان خود را از دست دادند. یک نفر در حال حاضر مفقود شده است و پنج نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وی تصریح کرد: با کمک اورژانس مصدومان به مرکز شهرستان اعزام شده‌اند و بقیه اقدامات برای آن‌ها انجام می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به مشکل تیم‌های امدادی برای ورود به روستا گفت: این روستا از هر دو طرف با مسیل احاطه شده است و جاده پایین‌دست و بالادست روستا کامل مسدود شده بود.

وی افزود: درخواست داشتیم که با امداد هوایی به روستا برسند، اما سیل که نشست کرد، راه باز شد و نیروهای امدادی وارد روستا شدند.

کد خبر 665980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.