سقوط ۱۰ دستک درختان شهر اصفهان در پی وزش باد شدید عصر امروز + تصاویر

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه عصر امروز (پنجشنبه) تعداد ۱۰ دستک درختان در سطح این کلانشهر سقوط کرد، گفت: شکستگی دستک‌ها بیشتر ناشی از صدمات خشکسالی و آفت‌زدگی است و نیروهای این سازمان تا زمان کاهش وزش باد در حالت آماده‌باش هستند.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وزش‌های باد شدید با توجه به هشدارهای هواشناسی و اعلام وضعیت سطح نارنجی امروز _پنجشنبه هجدهم خردادماه_ در شهر اصفهان، اظهار کرد: بر اثر وزش باد شدید از عصر امروز تا این لحظه، تعداد ۱۰ دستک در سطح شهر اصفهان سقوط کرد که پس از اعلام گزارش نسبت به رفع خطر درختان اقدامات لازم انجام شد.

سقوط ۱۰ دستک درختان شهر اصفهان در پی وزش باد شدید عصر امروز + تصاویر

وی افزود: ۱۰ مورد سقوط دستک درختان در خیابان‌های آل‌خجند، سروش، دشتستان، اتوبان فرودگاه و پارک بهاران اتفاق افتاده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه سقوط درختان و شکستگی دستک‌ها بیشتر ناشی از صدمات خشکسالی و آفت‌زدگی است، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده درخت در معرض شکستگی یا سقوط، موارد را بلافاصله به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

سقوط ۱۰ دستک درختان شهر اصفهان در پی وزش باد شدید عصر امروز + تصاویر

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود هنگام وزش باد شدید، شهروندان از توقف و پارک خودرو زیر درختان کهنسال شهر اصفهان به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود به‌دلیل خطر آفرین بودن بعضی درختان پرهیز کنند.

کد خبر 665977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.