تلاش قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) محرومیت‌زدایی با امیدآفرینی است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارد که با رفع محرومیت امیدآفرینی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار جمال‌الدین آبرومند امروز پنج‌شنبه _ هجدهم خردادماه_ در نشستی با حضور استاندار و مدیران کل سازمان‌های مختلف استان اصفهان، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بر این اساس شکل گرفته است که بتواند در امر محرومیت‌زدایی با همه توان و امکانات موجود در هر استان، فعالیت کند.

وی افزود: جامعه هدف قرارگاه امام حسن (ع) جامعه و جمعیتی است که پشتیبان و حمایت کننده‌ای ندارد و از نظر اقتصادی ضعیف است؛ بنابراین ما در این مجموعه باید به کمک این عزیزان بشتابیم و یاری‌گر آنها باشیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: محرومان جامعه با هزینه‌های بالای امروز توان خانه‌دار شدن ندارند؛ بنابراین همه ما در مجموعه استانداری، دیگر نهادها و سازمان‌ها وظیفه داریم به شکل جهادی و با تصمیمات و اقدامات مؤثر و سازنده در خدمت این جامعه محروم باشیم.

آبرومند تصریح کرد: مأموریت و سازماندهی این قرارگاه به نحوی است که بتواند گام‌های بلند و مؤثری را برای رفع محرومیت در ابعاد و عرصه‌های مختلف در کشور بردارد، در این راستا باید با یک هم‌افزایی و انسجام همه تلاش و توان خود را به کار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام مقدس اسلامی نشأت می‌گیرد و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان بخشی از مأموریت مهم خود، بنا دارد که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کند و به این توصیه رهبر حکیم انقلاب جامه عمل بپوشاند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) از همه مدیران استان اصفهان خواست با همکاری و همدلی فعالیت‌های جهادی را پیش ببرند و در طول مدت خدمت، یاری‌گر محرومان و مستضعفانی باشند که چشم امیدشان به نظام اسلامی و خدمتگزاران است.

کد خبر 665970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.