روشن شدن بارقه امید در ۲۳ محله کم‌برخوردار شهر

شهردار گرگان گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی، بارقه امید در ۲۳ محله کم‌برخوردار شهر گرگان روشن شد و شهرداری با همراهی هفت دستگاه دیگر توانست امید و نشاط را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز_ پنجشنبه هجدهم خردادماه_ در جلسه هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های متولی در طرح تحول محلات ۲۰۲۰ گرگان، اظهار کرد: گلستان از نظر سرانه بودجه جزو چهار استان انتهایی کشور است و شهرداری به تنهایی نمی‌توانست به مبحث محرومیت‌زدایی محلات کم‌برخوردار ورود پیدا کند.

وی افزود: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های متولی، بارقه امید در ۲۳ محله کم‌برخوردار شهر گرگان روشن شد و شهرداری با همراهی هفت دستگاه دیگر توانست امید و نشاط را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به جامعه تزریق کند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گره‌گشایی در مناطق کم‌برخوردار با اجرای مسیرگشایی‌ها، نوسازی، توسعه حوزه حمل‌ونقل درون شهری و ساماندهی اماکن تاریخی از اقدامات اساسی شهرداری گرگان در این محلات است.

سیدالنگی با اشاره به طرح‌های ویژه شهرداری گرگان برای خدمت‌رسانی به محلات، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما «شنبه های جهادی» است که به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در دستور کار قرار گرفته و تاکنون هشت هفته از اجرای این طرح گذشته است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات امیدآفرین، تحقق زودهنگام وعده‌ها بود، به نحوی که پروژه‌های زمین ورزشی کوی انجیراب و کوی اوزینه در کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسید و تحویل اهالی این دو محله شد.

شهردار گرگان اضافه کرد: در طرح «دوشنبه‌های شهدایی» که تاکنون پنج هفته از اجرای آن گذشته است، هر هفته به خانواده معزز شهدا با اولویت محلات کم‌برخوردار سرکشی و با حضور اهالی محل اقدامات فرهنگی همچون جلسه ختم قرآن در خانه شهدا را برگزار می‌کنیم.

سیدالنگی تاکید کرد: پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری گرگان با همراهی دادستانی در قالب طرحی با عنوان "شهید سلیمانی" کار مرمت و بازسازی ۴۵ واحد مسکونی را با اولویت محلات کم‌برخوردار آغاز شده است.

وی با اشاره به طرح «یکشنبه‌های ایمنی» گفت: در این طرح به حوزه ایمن‌سازی ساختمان‌ها در محلات ورود پیدا کرده‌ایم و مباحث ایمنی را پیگیری می‌کنیم تا از طریق ایجاد خانه‌های بادوام و جذب داوطلبان آتش‌نشان و آموزش آنها، گروه‌های واکنش سریع در محلات را تشکیل دهیم.

شهردار گرگان افزود: «پنجشنبه‌های ورزشی» نیز عنوان طرح جدیدی است که پایگاه بسیج شهید سلیمانی شهرداری گرگان با همکاری سپاه و اداره ورزش و جوانان در محلات کم‌برخوردار آغاز شده است.

کد خبر 665933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.