دستگیری ۳ سارق کابل برق در شهرستان شهرضا

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری سه برادر سارق که اقدام به ۲۷ فقره سرقت کابل برق در شهرستان شهرضا کرده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان شهرضا، بررسی موضوع جهت شناسایی سارق یا سارقان با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند سه برادر سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به ۲۷ فقره سرقت کابل برق و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند و ضمن دستگیری مالخر، مقادیر قابل توجهی کابل برق مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

وی با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 665932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.