روند پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه

به دنبال سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از احضار رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس و مدیر بیمارستان به دادسرا خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود سه هفته پیش به دنبال سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی این بیمارستان، موضوع به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون سه نفر از کادر بیمارستان به عنوان متهمان این پرونده دستگیر شده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور بررسی بیشتر این پرونده، صبح امروز بازدیدی میدانی از بیمارستان امام رضا (ع) داشتیم که در آن چگونگی سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی مورد بررسی قرار گرفت.

کرمی با بیان اینکه در رابطه با این پرونده کوتاهی و قصور مسئولان بیمارستان محرز شده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه سارقان به راحتی توانسته‌اند دست به سرقت بزنند، کوتاهی مسئولان ذی‌ربط کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه دستور بازداشت مدیر حراست بیمارستان امام رضا (ع) صادر شده است، تصریح کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رئیس و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) به دادسرا احضار شده‌اند و در صورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور پیدا نکنند، حکم جلب آنها صادر خواهد شد.

کد خبر 665923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.