ماجراجویی جدید مسی در ایالات متحده/ستاره آرژانتین چه زمانی برای تیم آمریکایی بازی می‌کند؟

لیونل مسی تصمیم گرفته که ماجراجویی بعدی خود را، در ایالات متحده تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی، برنده هفت بار توپ طلا، که در اروپا برای بارسلونا و پاری سن ژرمن بازی کرده و افتخارات مهم بی‌شماری را در این راه بدست آورده است، آماده می‌شود تا مهارت‌های منحصر به فرد خود را این بار در MLS آمریکا به رخ بکشد.

مسی در فلوریدا به دیوید بکهام ملحق خواهد شد، جایی که ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، اکنون به صورت مشترک مالکیت میامی را در دست دارد.

ورود مسی به آمریکا، سر و صدای زیادی به پا می‌کند، او برای رفتن به ورزشگاه DRV PNK، از پیوستن به بارسا و لیگ عربستان خود داری کرد، اما همه منتطر هستند تا بدانند لئو چه زمانی اولین بازی خود را در خاک ایالات متحده انجام خواهد داد.

ماجراجویی جدید مسی در ایالات متحده/ستاره آرژانتین چه زمانی برای تیم آمریکایی بازی می‌کند؟

لیونل مسی چه زمانی وارد آمریکا می‌شود؟

مسی، دو فصل گذشته را در باشگاه پاری سن ژرمن سپری کرده و چند عنوان قهرمانی لیگ ۱ فرانسه را به دست آورده است. او از مدت‌ها پیش تصمیم گرفت که قرارداد جدیدی در پایتخت فرانسه امضا نکند و به صورت آزاد PSG را ترک کند.

قرارداد او در پاریس، تا سی‌ام ژوئن منقضی نمی‌شود، به این معنی که هنوز چند هفته تا اجرای این توافق وقت باقی مانده است، اسطوره آرژانتینی‌ها، با پایان یک فصل پر جنب و جوش، حالا همراه با خانواده‌اش از تعطیلات لذت می‌برد. مسی که قراردادی ۴ ساله با اینتر میامی منعقد کرده، قرار است در تاریخ پنجم جولای به تیم جدیدش بپیوندد.

لیونل مسی چه زمانی اولین بازی خود را برای اینتر میامی انجام می‌دهد؟

امسال تغییراتی در برنامه مسابقات MLS ایجاد شده است، به طوری که فعالیت فصل عادی، پس از پایان هفته آخر (هفته پانزدهم) ، تا تاریخ شانزدهم جولای متوقف خواهد شد. در آن مرحله، جامی تحت عنوان لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ انجام می‌شود، تورنمنتی که شامل تیم‌های MLS و لیگ MX مکزیک است که به لیست مسابقات اضافه می‌شوند.

اینتر میامی در آن رویداد، در کنار باشگاه‌های کروز آزول و آتلانتا یونایتد، بخشی از گروه ۳ را تشکیل خواهد داد. اگر مسی آماده باشد، اولین بازی او می‌تواند در بیست‌ویکم ژوئیه به میزبانی ورزشگاه DRV PNK، برابر کروز آزول انجام شود. اینتر میامی، چهار روز بعد، به مصاف آتلانتا خواهد رفت و مرحله حذفی جام اتحادیه، از دوم آگوست آغاز می‌شود.

ماجراجویی جدید مسی در ایالات متحده/ستاره آرژانتین چه زمانی برای تیم آمریکایی بازی می‌کند؟

با توجه به اینکه تا زمانی که مسی راهی ایالات متحده شود، فعالیت لیگ MLS به حالت تعلیق درآمده است، زمان دقیق اولین بازی اسطوره آرژانتینی‌، در مسابقات داخلی، فعلاً مشخص نیست‌. با این حال، شاید اولین نمایش لئو مسی با پیراهن تیم جدیدش‌، در تاریخ بیست‌ویکم آگوست به میزبانی ورزشگاه خانگی، مقابل باشگاه شارلوت رخ بدهد.

قیمت بلیت بازی مقابل کروز آزول و شارلوت در حال افزایش است، و همه مشتاق هستند تا حضور بهترین بازیکن تاریخ در لیگ آمریکا را به تماشا بنشینند، ستاره‌ای که آماده می‌شود تا فصل جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود، آغاز کند.

کد خبر 665904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.