شهردار جیرفت هفته آینده انتخاب می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: ضمن پیگیری فرآیند اداری و قضایی اعتراض خود به ردصلاحیت شهردار منتخب قبلی، شهردار منتخب دیگری را اوایل هفته آینده در این نهاد برمی‌گزینند.

به گزارش ایمنا، امیر محمودی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت به رد صلاحیت شهردار منتخب قبلی خود در مجاری اداری معترض شده‌اند و فرایندهای قانونی آن ادامه دارد اما همزمان تصمیم گرفته‌اند فرد جدیدی را برای هدایت سکان شهرداری برگزینند.

وی افزود: در جلسه پیش‌روی شورا و به احتمال زیاد روز شنبه هفته آینده، فرد جدیدی را برای تصدی مسئولیت شهرداری انتخاب می‌کنیم و البته همزمان پیگیر اعتراض به رد صلاحیت صورت گرفته نیز خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، از اواخر شهریورماه سال گذشته، شهرداری جیرفت با سرپرست اداره می‌شود. پیش از آن نیز «محمود معناصری» عضو همین دوره شورا، با رأی اکثریت از شورا خارج و به عنوان شهردار انتخاب شد که طی مدت یک‌سال فعالیت اختلاف‌ها آن‌قدر بالا گرفت که وی نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و به‌دنبال جلسه استیضاح و قبل از آن که هیئت تطبیق نظر خود را درباره نتیجه جلسه استیضاح اعلام کند، از مسئولیت شهرداری استعفا داد و شورای اسلامی شهر نیز از بعد از آن دچار چالش‌های جدی برای انتخاب شهردار بوده است.

اکثر اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت مهرماه ۱۴۰۱ «نعمت‌الله حسین‌زاده» را که در گذشته نیز سابقه شهرداری همین شهر و دیگر شهرها را داشت، به‌عنوان شهردار برگزیدند که اعلام شد صلاحیت وی تأیید نشده است.

کد خبر 665888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.