شیخ جاسم آماده کناره‌گیری از روند خرید منچستریونایتد

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درباره سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* نیوکاسل برای جذب کیم مین جائه، مدافع تیم فوتبال ناپولی، به رقیب جدی منچستریونایتد تبدیل شده است.

* بر اساس گزارش‌های منتشر شده در فرانسه، منچستریونایتد به توافق برای جذب اکسل دیاسی، مدافع موناکو نزدیک شده است.

* آرون رمزی تنها چند هفته پس از اعلام تمدید یک ساله قراردادش با باشگاه نیس فرانسه، ممکن است تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.

دیلی تلگراف:

* شیخ جاسم احتمالاً این هفته، از روند خرید منچستریونایتد کنار خواهد کشید، این درحالی است که مرد قطری، همین چند روز پیش پنجمین پیشنهاد چند میلیاردی خود را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده بود.

دیلی میرر:

* با توجه به پیوستن جود بلینگهام به رئال‌مادرید، باشگاه بیرمنگام سیتی که مدتی این هافبک انگلیسی را در اختیار داشته است، حدود ۱۰ میلیون پوند از این انتقال به جیب خواهد زد.

* ای‌جنت فرانک کسیه، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه این هافبک به زودی بارسلونا را ترک می‌کند را تکذیب کرد.

دیلی میل:

* باشگاه استون‌ویلا آماده است تا کادر مدیریتی خود را تقویت کند، مونچی سویا اکنون هدف اصلی برای ایفای نقش در سِمَت مدیریت نقل و انتقالات است.

* هم اینتر و هم آث میلان، فولارین بالوگون مهاجم آرسنال را زیر نظر گرفته‌اند، به نظر می‌رسد این مهاجم، پس از تجربه یک فصل درخشان به صورت قرضی با لباس باشگاه ریمز، در تابستان امسال باشگاه لندنی را ترک می‌کند.

* انگولو کانته قبل از انتقال احتمالی خود به تیم الاتحاد عربستان، آزمایشات پزشکی خود را در لندن به پایان رساند.

* سادیو مانه بازیکن شماره یک لیست توماس توخل است که قطعاً بایرن‌مونیخ را ترک خواهد کرد، ضمن اینکه لروی سانه و سرژ گنابری نیز احتمالاً تابستان امسال از جمع قهرمان بوندس‌لیگا جدا خواهند شد.

* منچستریونایتد از جمله باشگاه‌هایی است که استعدادهای نوظهور لیگ MLS، برایان گوتیرز، ستاره حال و حاضر خط میانی شیکاگو فایر را زیر نظر دارد.

منچستر ایونینگ نیوز:

* میسون گرینوود، ستاره تعلیق شده منچستریونایتد، طی چند هفته آینده، از تصمیم شیاطین‌سرخ درباره آینده خود در این باشگاه، مطلع خواهد شد.

تایمز:

* اندی ماری، تنیسور مطرح سوئیسی از عربستان سعودی انتظار دارد که وارد عرصه تنیس شود و سرمایه‌گذاری انجام دهد اما می‌گوید که قصد ندارد در این کشور بازی کند.

دیلی رکورد:

* نجرز اسکاتلند، به‌شدت خواهان خرید سیریل دسرز مهاجم کرمونزه ایتالیا است، اما این باشگاه دوست ندارد ستاره خود را به فروش برساند.

کد خبر 665878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.