اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است

رئیس‌جمهور گفت: مسئله اشتغال جوانان و رفع مشکل مسکن از دغدغه‌های دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی است.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی است و این تمدن که دارای پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی افزود: امروز و فردا در جمع مردم بسیار خوب آذربایجان هستیم و مصوبات دور اول سفرها را پیگیری خواهیم کرد که بعضی از آنها به پایان رسیده است و وعده ما به مردم آذربایجان اجرایی می‌شود همچنین در این سفر آنچه که نیاز استان است، بررسی و مصوب می‌شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه آذربایجان شرقی استان فرهنگی، گردشگری و قطب صنعتی، معدنی، گردشگری و کشاورزی است، گفت: این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد و سرمایه اصلی استان جوانان آن است و کارهای بسیار بزرگی انجام شده و خواهد شد.

وی گفت: در دور اول سفر به استان امکان سفر به شهرستان‌ها به دلیل وضعیت شیوع کرونا وجود نداشت اما در این سفر با توجه به متفاوت شدن شرایط به برخی شهرها سفر خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: خبرهای خوشی را در آذربایجان شنیده‌ایم و بعد از این نیز بسیار خواهیم شنید، زنان و مردان فرهیخته استان اهل علم و دانش و فرهیختگی هستند.

وی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آینده روشنی خواهیم داشت و مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم است به دست جوانان برطرف می‌شود.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: مصوبات سفر و مصوبات دور دوم سفر به مردم اعلام خواهد شد، مهمترین مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و رفع مشکل مسکن است که تاکنون اقدامات خوبی برای آن انجام شده است اما باید کامل شود.

کد خبر 665856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.