ستاره چلسی در آستانه‌ پیوستن به الاتحاد عربستان!

انگولو کانته، هافبک چلسی، پیش از تکمیل انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی به تیم الاتحاد عربستان، آزمایشات پزشکی خود را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابتدا روز دوشنبه مشخص شد که مقامات سعودی برای مذاکره با انگولو کانته به لندن سفر کرده‌اند و فابریزیو رومانو اکنون گزارش می‌دهد که یک معامله رسمی، انجام شده است.

کانته طی دو سال حضور در الاتحاد، ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۲.۱ میلیون پوند / ۲۱۳.۸ میلیون دلار) درآمد خواهد داشت. طبق گفته رومانو، این هافبک، امروز در لندن تست‌های پزشکی خود را انجام خواهد داد و فقط اعلام رسمی از سوی باشگاه عربستانی باقی مانده است.

هافبک چلسی، با کریم بنزما، ستاره رئال‌مادرید در باشگاه جدیدش هم تیمی خواهد شد. این زوج، در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴، برای کسب جام، رقیبی مانند کریستیانو رونالدو و النصر را پیش رو خواهند داشت.

کانته، استمفورد بریج را درحالی ترک خواهد کرد که جایگاهش به عنوان اسطوره چلسی تضمین شده باشد. او سال ۲۰۱۷، طی اولین فصل حضورش در این باشگاه، به آبی‌ها کمک کرد تا عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را به دست آورند، درحالی که در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ مقابل منچسترسیتی، بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت.

مدیران الاتحاد، سه، شنبه شب وارد لندن شدند تا قرارداد کانته را با همکاری نمایندگانی از صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی، که اخیراً کنترل چهار باشگاه بزرگ در این کشور، از جمله الاتحاد را به دست گرفته‌اند، آماده کنند. این مرد فرانسوی اکنون برای یک رونمایی باشکوه، راهی عربستان سعودی خواهد شد، و به حضور هفت ساله در چلسی، پایان می‌دهد.

کد خبر 665800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.