ساماندهی متکدیان در سطح شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع‌آوری و ساماندهی ۵۶ متکدی در سطح شهر خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از جمع‌آوری ۵۶ متکدی طی دو ماه سال جاری در شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: براساس مصوبه عالی شورای وزیران جمع‌آوری مستمر متکدیان و کارتن‌خواب‌های سطح شهر در دستور کار قرار دارد و اثربخشی آن نیازمند همراهی و مشارکت شهروندان در اجرای این طرح است.

وی افزود: طی دو ماه ابتدایی سال جاری ۵۶ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد هشت نفر به شهرستان اعزام، هشت نفر پذیرش و یک نفر نیز به کمیته امداد معرفی شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ نیز ۳۴۹ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری و ساماندهی شدند که از این تعداد ۱۱ نفر به بهزیستی، ۲۶ نفر به کمیته امداد، هفت نفر به دستگاه قضائی، چهار نفر به بیمارستان، شش نفر به شهرستان اعزام و مابقی افراد نیز با اخذ تعهد تحویل خانواده شدند.

سالاری تصریح کرد: مشکلات معیشتی و حضور برخی اتباع بیگانه چالش زیادی برای شهروندان و مدیریت شهری به وجود آورده است و شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضل نیست.

وی گفت: در موضوعات اجتماعی به ویژه حل معضل متکدیان نیازمند همراهی شهروندان هستیم و آنها می‌توانند در صورت داشتن پیشنهاد یا انتقاد سازنده با سامانه تلفنی ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

کد خبر 665788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.