پایان کار خرده‌فروشان مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری هشت نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر و کشف پنج کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با عاملان نگهداری و توزیع مواد مخدر، مأموران کلانتری ۲۶ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزی خود از فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و شناسایی دقیق محل فعالیت متهمان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل‌ها اعزام و در چند عملیات ضربتی موفق به دستگیری هشت خرده‌فروش و کشف پنج کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر استمرار اجرای طرح‌های مقابله با خرده‌فروشان و عاملان ایجاد ناامنی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 665773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.