کشف محموله قاچاق ۱۳ میلیاردی در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مواد اولیه تولید قطعات نسوز پاتیل قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز با اشراف و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله‌ای از کالای خارجی قاچاق در انبار یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی شهرستان مبارکه مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از انبار این شرکت پرداختند و در نهایت محموله‌ای از مواد اولیه تولید قطعات نسوز پاتیل که فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی بود و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است. شهروندان هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 665759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.