وضعیت بورس امروز/ پالایشی‌ها بازار را قرمز کردند

شاخص کل با کاهش هزار و ۱۰۰و احدی به دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۴۸ رسید؛ نمادهای شستا و تاپیکو بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای شپنا، شبندر و وتجارت بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.همچنین ارزش معاملات فرابورس که روز گذشته شش همت بود امروز به ۲۹۳ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار سهام امروز درحالی که دلار ۵۰ هزار تومان است با رنگ سبز و متعادل شروع شد اما این رنگ سبز کم کم به سمت کم رمقی رفت و در نهایت تبدیل به قرمز شد. به‌صورتی که شاخص کل با کاهش هزار و ۱۰۰و احدی به دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۴۸ رسید؛ نمادهای شستا و تاپیکو بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای شپنا، شبندر و وتجارت بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

شاخص کل هم‌وزن امروز رشد ۲۳۱ واحدی را ثبت کرد و به عدد ۷۷۶ هزار و ۶۴۶ رسید. ارزش معاملات بورس در محدوده شش هزار و ۴۲۳ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل بیش از ۵۸۶ هزار معامله و خریدوفروش بیش از نه میلیارد برگه سهم است، همچنین ارزش بازار به میزان هشت میلیون و ۴۱۴ هزار میلیارد تومان بود.

فرابورس امروز نسبت به روز قبل تغییر چندانی نکرده و با رشد ۱۹و احدی، مقدار شاخص را روی عدد ۲۸ هزار و ۹۶۳ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای بپاس، شگویا و هرمز بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای صبا، وسپهر و زاگرس بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند. ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۶۰۹ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۹۲ هزار میلیارد تومان رسید، معامله‌گران بیش از ۹ میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۴۰۰ هزار معامله به ارزش ۲۹۳ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان معامله کردند.

ارزش کل معاملات امروز ۲۹۹ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان بود که این مقدار، مبلغ هفت هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان متعلق به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۹ میلیارد ۲۴ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: ۹ میلیارد ۳۷۳ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۲۹۳ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: افران، دارایکم، وبملت

بیشترین حجم معامله: شستا، وتجارت، وبصادر

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: وپخش، ولملت، فروس

بیشترین کاهش قیمت: البرز، ثشاهد، سیدکو

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۱۵۱ ۲۳۳
فرابورس ۱۹۳ ۲۰۱

اخبار مهم

افزایش سرمایه وپاسار و وبصادر تصویب شد

هیئت مدیره بانک پاسارگاد افزایش سرمایه ۱۸ درصدی به مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال و هیئت مدیره بانک صادرات ایران افزایش سرمایه ۵۱ درصدی این شرکت از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را به تصویب رساندند.

وتجارت ۱۰ تیر سود پرداخت می‌کند

جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در استان تهران برگزار می‌گردد. همچنین سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۲ توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آن‌ها واریز می‌گردد.سهامداران حقیقی فاقد کد سجام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ با مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت سراسر کشور سود خود را دریافت کنند.

سقوط سکه به کانال ۲۹ میلیون تومان

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم دو میلیون و ۴۲۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نقشه بازار

وضعیت بورس امروز/ پالایشی‌ها بازار را قرمز کردند

کد خبر 665756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.