لیونل مسی در آستانه پیوستن به لیگ MLS

گفته می‌شود لیونل مسی تصمیم دارد به اینترمیامی بپیوندد و بارسلونا از جذب دوباره‌ برنده جام جهانی، محروم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زمانی که قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن به طور رسمی در تاریخ سی‌ام ژوئن به پایان برسد، بازیکن آزاد خواهد بود و این درحالی است که باشگاه PSG، پیش از آخرین بازی فصل لیگ یک، جدایی او را تأیید کرده بود.

گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال بعدی این بازیکن ۳۵ ساله از آن زمان تشدید شد و بارسلونا رسما تلاش‌های خود را برای بازگرداندن لئو به نیوکمپ، افزایش داد. باشگاه الهلال عربستان سعودی نیز در ماه‌های اخیر به شدت برای جذب مسی تلاش کرده است، اما گیلم بالاگه خبرنگار سرشناس اسپانیایی، اکنون فاش کرده است که کاپیتان آلبی‌سلسته قصد دارد به آمریکا برود.

اینتر میامی با کمک شرکای تجاری‌اش، اپل و آدیداس، در رقابت برای جذب مسی پیروز شده است. رسانه اتلتیک گزارش داده که برنده جام جهانی، سهمی از درآمد حاصل از پخش رقابت‌های این باشگاه توسط پلتفرم Season Pass MLS Apple TV+ را دریافت می‌کند، در حالی که آدیداس نیز به دنبال تمدید قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی به عنوان اسپانسر است‌.

پدر مسی در اوایل این هفته اعتراف کرد که پسرش علاقه‌مند بازگشت به بارسلونا است، اما وضعیت نامطمئن مالی آنها، در نهایت باعث شد تا انجام معامله غیرممکن شود. جرارد پی که، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، همگی باشگاه را ترک کرده‌اند، اما بارسا هنوز باید قبل از اینکه بتواند بازیکنان جدیدی را جدب کند، دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در همین حال، الهلال باید حداقل تا سال ۲۰۲۴ صبر کند تا شاید بتواند مسی را جذب کند، زیرا این مهاجم درخواست کرده تا انتقال به خاورمیانه را به تعویق بیندازد و در عین حال گزینه‌های خود را پس از ترک پاری سن ژرمن، ارزیابی کند.

کد خبر 665753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.