چلسی برای جذب نیمار مذاکراتش را با پاری‌سن‌ژرمن آغاز کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی مذاکرات خود را با پاری سن ژرمن برای انتقال احتمالی نیمار در تابستان آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل گذشته نیمار برزیلی در تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، فرم فوق‌العاده‌ای داشته و این فصل، در ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۱۸ گل به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد، آن هم درست قبل از اینکه در ماه فوریه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شود، مصدومیتی که او را تا پایان فصل از میادین دور کرد.

با این حال، او همچنان نتوانسته انتظارات را در پایتخت فرانسه برآورده کند و بارها مورد انتقاد هواداران باشگاه قرار گرفته، که گفته می‌شود علی‌رغم داشتن قرارداد تا چهار سال دیگر، این اتقاق او را به سمت درهای خروج سوق داده است.

پس از اینکه قبلاً رسانه Le10Sport گزارش داده بود که منچستریونایتد و نیوکاسل مشتاق هستند او را به انگلیس بیاورند، حالا چلسی آخرین تیمی است که مذاکرات را با PSG، آغاز کرده است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید آبی‌ها، پس از یک فصل ناامیدکننده در لیگ‌برتر، به فکر جذب این مهاجم است.

پاری سن ژرمن به دنبال دریافت پول "خوب" برای فروش نیمار خواهد بود تا بخشی از هزینه ۲۲۲ میلیون یورویی که در سال ۲۰۱۷ به بارسلونا پرداخت کرد را به نوعی جبران کند. در این گزارش اشاره شده که آنها مایلند ستاره خود را به منچسترسیتی بفروشند، و در این راه ممکن است برناردو سیلوا به‌عنوان بخشی از هزینه این انتقال، راهی پایتخت فرانسه شود.

چلسی فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد، با این حال، باید دید که آیا نیمار به استمفوردبریج می‌رود یا خیر. علاوه بر این، قبلاً گزارش شده بود که این بازیکن برزیلی در صورت جدایی از پاری سن ژرمن فقط برای منچستریونایتد بازی خواهد کرد.

کد خبر 665752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.