پیکر مطهر شهید مدافع حرم پنجشنبه در تهران تشییع می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد جعفری‌گنجی» از تیپ فاطمیون روز پنجشنبه از منزل شهید در محله دولتخواه جنوبی به سمت مقبره شهدای بوستان امام خمینی (ره) تشییع خواهد شد و در بهشت زهرا (س) آرمیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، تورج فرهادی اظهار کرد: آئین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد جعفری‌گنجی» روز پنجشنبه، هجدهم خردادماه ساعت ۹ صبح از منزل شهید در محله دولتخواه جنوبی با مداحی عبدالرضا هلالی و علی پورکاوه به سمت میدان شهید بهلولی برگزار و سپس پیکر شهید در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ افزود: مراسم وداع با شهید معزز امروز، چهارشنبه _هفدهم خردادماه_ ساعت ۲۱ همراه با سخنرانی سردار حاج‌حسین یکتا و مداحی جواد حیدری، علی پورکاوه و امیرحسین اکبری در محله نعمت‌آباد در حوزه مقاومت بسیج ۳۴۱ امام زین‌العابدین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش شهید لشکر فاطمیون «محمد جعفری‌گنجی» در سال ۹۳ برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه حضور داشت و در عملیات بصیری‌الحریر توسط جبهة النصره اسیر، وشکنجه شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اکنون پیکرش پس از حدود هشت سال وارد کشور شده است.

این شهید بزرگوار ۱۶ ساله، شهادتی با اقتدار داشت، به‌طوری که تکفیری‌ها زنده‌زنده انگشت‌هایش را قطع کردند تا از او اعتراف بگیرند اما موفق نشدند.

منبع: فارس

کد خبر 665723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.