رویارویی ۲۵۳ تکواندوکار در گرندپری رم / نمایندگان ایران از ایتالیا به پاریس می‌رسند؟

مرحله اول رقابت‌های تکواندو گرندپری رم ایتالیا از نوزدهم خردادماه آغاز می‌شود و ۱۲ تکواندوکار از ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس با رقیبان دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله نخست رقابت‌های گرندپری تکواندو در سال ۲۰۲۳ از نوزدهم خردادماه ۱۴۰۲ به میزبانی کشور ایتالیا در شهر رم و با حضور ۱۲ تکواندوکار از کشورمان آغاز می‌شود. در این دوه از مسابقات که از سری رقابت‌های G6 است ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۵ کشور به مدت سه‌روز در هشت‌وزن المپیکی (چهار وزن زنان و چهار وزن مردان) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت‌های گرندپری با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر رده‌بندی المپیکی برگزار خواهد شد که در صورت انصراف یک تکواندوکار، نفرات با رده بالای ۳۲ نیز دعوت می‌شوند که از ایران ابوالفضل زندی، مهدی حاجی‌موسایی، متین رضایی، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان در بخش مردان، مبینا نعمت‌زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی در گروه زنان حضور دارند.

هدایت تیم ملی در گروه مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مسعود حجی زواره مربی، خواهد بود. در گروه زنان مینو مداح سرمربی و مهروز ساعی مربی هستند. همچنین دکتر رهبری به عنوان پزشک تیم را یاری می‌کند.

به گزارش ایمنا، به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب کسب مدال طلا، نقره و برنز ۶۰، ۳۶، ۲۱.۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

کد خبر 665708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.