امکان انتخاب شرکت کارگزار برای تاکسیرانان فراهم شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: امکان انتخاب شرکت کارگزار برای تاکسیرانان جهت دریافت پروانه بهره‌برداری تاکسیرانی فراهم شد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام مشاغل نسبت به حیطه فعالیت خود نیاز به مجوز فعالیت دارند، در تاکسیرانی نیز برای فعالیت در این حوزه تاکسیرانان باید پروانه بهره‌برداری تاکسیرانی یا به لفظ عامیانه رایج بین تاکسیرانان، کارت شهری دریافت و با مراجعه به شرکت‌های کارگزار و پرداخت هزینه‌های مربوطه مجوز خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه فرایند دریافت پروانه بهره‌برداری برای تاکسیرانان در گذشته به این شکل بود که با اختصاص سهمیه به شرکت‌ها تاکسیرانان به اجبار باید به شرکت‌های مشخص شده مراجعه می‌کردند که این امر باعث نارضایتی تاکسیرانان شده بود، افزود: در رویکرد جدید سازمان با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به تاکسیرانان و ایجاد رقابت بین شرکت‌های کارگزار برای ارائه خدمات مطلوب تاکسیرانان به‌صورت آزادانه می‌توانند به هر شرکتی که به آنها خدمات سریع‌تر و بهتری ارائه می‌دهد مراجعه نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این طرح سازمان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شفاف‌سازی در پرداخت هزینه‌ها را رقم زد، تصریح کرد: تمام هزینه‌های دریافتی از تاکسیرانان از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد که این اقدام باعث نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلف احتمالی در شرکت‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: تاکسیرانان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق تماس با تلفن پاسخگویی به شکایات به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ و ۳۵۶۸۸۹۰۰ یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۰۰۲۰۰۰۲۳ اعلام و ثبت کنند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

کد خبر 665679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.