«خورشید شهر» به‌زودی افتتاح خواهد شد / اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی برای پروژه‌های محله‌محور

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر موسوم به «خان» که در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این منطقه در حال احداث است، به‌زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور شامگاه _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ در دومین برنامه «مردم سلام» در دیدار چهره به چهره و صمیمی شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر که در مسجد القائم (عج) برگزار شد، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۲ این منطقه بالغ بر ۴۶۶ میلیارد تومان است که از این میزان ۱۲۶ میلیارد تومان برای امور جاری و سایر آن برای امور عمرانی منطقه هزینه می‌شود.

وی افزود: از جمله طرح‌های عمرانی شاخص منطقه که قرار است در سال جاری اجرا شود، آزادسازی کمربندی شمالی و خیابان‌های متصل به آن، همچنین آزادسازی خیابان سردار باقری است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان که خبرهای خوبی برای شهروندان ساکن در این منطقه داشت، تصریح کرد: مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر موسوم به «خان» در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این منطقه در شش طبقه (چهار طبقه زیر زمین، همکف و طبقه اول) در خیابان اباذر که از پرترددترین معابر خوراسگان و در نزدیکی مجموعه عمارت تاریخی خان است، به‌زودی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی، به‌عنوان نخستین پروژه تجاری و پارکینگ عمومی در سطح کلان در این منطقه تعریف شده است، خاطرنشان کرد: کل مجموعه تجاری شامل شش طبقه است که سه طبقه آن شامل ۱۹۳ واحد تجاری است و حدود ۴۰۰ جای پارک خودرو را تأمین می‌کند، همچنین این پروژه تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک خیابان اباذر خواهد داشت.

نظری‌پور با اشاره به پروژه‌های محله‌محور منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در سال جاری گفت: محله‌های سفلی و قلعه برتیانچی جزو پروژه‌های محله‌محور ۱۴۰۲ منطقه است که برای آن‌ها ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، البته ادامه پروژه‌های محله‌محور گورت و راران که مربوط به سال گذشته است نیز در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ در مراحل پایانی است که امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر افتتاح شود.

کد خبر 665667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.