زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تمدید شد+ لینک نتایج و دانلود دفترچه sanjesh.org

نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هشتم خردادماه روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و آخرین مهلت ثبت انتخاب رشته ساعت ۲۴ شنبه _بیستم خردادماه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر با اشاره به اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز یازدهم خردادماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، اظهار کرد: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که افراد مجاز به انتخاب رشته بتوانند از امروز سه‌شنبه _شانزدهم خردادماه تا پایان روز _شنبه بیستم خردادماه_ نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:  زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ + آخرین اخبار و لینک دانلود دفترچه سنجش

لینک انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۴ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، افزود: متقاضیان ضرورت دارد در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات آن، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و انتخاب رشته کنند.

صدر همچنین درباره افراد مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مندان به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس دفترچه و اطلاعیه‌های مربوطه، اقدام به انتخاب رشته کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش در خاتمه یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

کد خبر 665646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.