عزل و نصب مدیریت محله باید بر اساس دستورالعمل ارسالی به شورا باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرگونه عزل و نصب مدیریت محله باید بر اساس دستورالعملی باشد که به شورا ارسال می‌شود و این کمیسیون می‌تواند موارد را بررسی کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، نرگس معدنی‌پور در یکصدوپنجاه‌ودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اولویت در انتخاب مدیران محلات، با مدیرانی است که هم اکنون در محلات فعال هستند و از شهرداری می‌خواهیم در این خصوص دستورالعمل خود را به شورا ارسال کند.

وی افزود: هرگونه عزل و نصب مدیریت محله باید بر اساس دستورالعملی باشد که به شورا ارسال می‌شود و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی می‌تواند موارد را بررسی کند.

زهرا شمس احسان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تأکید بر حفظ ظرفیت‌ها در نظام مشارکت‌های محله‌ای گفت: با تصویب نظام نامه در شورای ششم انتظار می‌رود بدون در نظر گرفتن پشتوانه ۱۴ ساله، از اقدامات سلیقه‌ای جلوگیری شود؛ پایان همکاری ناگهانی از سوی ستاد مشارکت‌های محله‌ای در بعضی مناطق در حال اجرا است که باید از اقدامات سلیقه‌ای در این خصوص خودداری به عمل آید.

وی با بیان اینکه دستورالعمل همکاری باید از سوی شهرداری مشخص و اقدامات پس از تصویب دستورالعمل انجام شود، خاطرنشان کرد: این اقدام باعث از بین رفتن انگیزه افراد فعال در مدیریت محلات می‌شود؛ لذا نباید خارج از چارچوب مقررات اقدامی صورت بگیرد.

کد خبر 665608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.