برگزاری همایش مبارزه با بیابان‌زایی در پارک جنگلی کویری کَردُوانی

شهردار آران‌وبیدگل از برگزاری دومین همایش روز جهانی مبارزه با بیابان‌زایی با رویکرد علمی و پژوهشی خبر داد و گفت: این همایش با هدف توسعه فضای سبز شهری توسط شهرداری آران‌وبیدگل در پارک جنگلی کویری پروفسور کردوانی برگزار خواهد شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری دومین همایش روز جهانی مبارزه با بیابان‌زایی در بیست‌وهفتم خردادماه امسال خبر داد و اظهار کرد: کاشت بیش از ۱۰ هزار گونه درخت سازگار با اقلیم منطقه در پارک کردوانی از برنامه‌های شهرداری است.

وی افزود: این همایش با رویکرد علمی پژوهشی و با هدف توسعه فضای سبز شهری توسط شهرداری آران و بیدگل در پارک جنگلی کویری پروفسور کردوانی برگزار خواهد شد.

شهردار آران‌وبیدگل خاطرنشان کرد: امسال و در همایش روز جهانی مبارزه با بیابان‌زایی از پیشنهاد شهرداری آران و بیدگل برای شرکت در طرح تولید یک میلیارد نهال در کشور رونمایی خواهد شد.

صانعی با بیان اینکه اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه ایمان ۱۰ واقع در خیابان اباذر توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شده است: تصریح کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه روبه‌روی مدرسه شهید خدمتی توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شده است.

وی از آغاز آسفالت بلوار توسعه و میدان ارباب تفضلی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: فرش سیاه به گستره ۲۴ هزار مترمربع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی پهن می‌شود.

شهردار آران و بیدگل گفت: عملیات روکش آسفالت کوچه ۲۴ بلوار شهید حاجی زادگان و عملیات روکش آسفالت کوچه سلیمان ۶ واقع در خیابان سلیمان صباحی توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شد.

صانعی افزود: اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه سلیمان ۸ واقع در خیابان سلیمان صباحی، و عملیات روکش آسفالت کوچه حدفاصل سلیمان ۶ و سلیمان ۸ توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل انجام شد.

کد خبر 665579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.