استرداد ۲۰ دوچرخه مسروقه به مال‌باختگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰ عدد دوچرخه مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس و استرداد آنها به مال‌باختگان خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد دوچرخه در مناطق مختلف شهر اصفهان و شکایت مال‌باختگان به پلیس، بررسی موضوع سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های علمی و تخصصی روی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار و ادله لازم، سرانجام متوجه شدند که این سرقت‌ها توسط یکی از سارقان سابقه‌دار صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی هویت سارق، با رصدی هوشمندانه مخفیگاه وی را پیدا، متهم را در عملیاتی منسجم و ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته محل نگهداری دوچرخه‌ها را برای کارآگاهان بازگو کرد و تمام دوچرخه‌های مسروقه کشف و به مال‌باختگان مسترد شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه بر اساس ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی دوچرخه‌های مکشوفه بالغ بر سه میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 665577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.