الریان قطر ۳۵ _ نماینده عمان ۲۱ / صعود آسان قرمزهای قطری به نیمه‌نهایی قاره‌کهن

تیم هندبال الریان قطر با پیروزی ۳۵ بر ۲۱ مقابل نماینده عمان در بازی پایانی مرحله گروهی، به نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه ۱۴۰۲_ تیم‌های هندبال الریان قطر و نماینده عمان در سومین بازی از روز پایانی مرحله گروهی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان از ساعت ۱۴ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا

مرحله گروهی (B) - بازی پنجم

سالن: ۲۵ آبان - مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان اصفهان

کوبل‌داوری: حسن اسمویلوف و خوسان اسمویلوف (ازبکستان)

ترکیب تیم هندبال الریان قطر:

محمد غزل، رامی فکیح، عمر الصفادی، نصرالدین مقدیچ، عبدالهادی محمد، اوساما حُسنی، محمد دالول، کمال‌الدین مالاش، عبدالکریم الحلو، یوسف علی، عبدالعزیز المغانی، چادلی گویزانی، امین زکر، وائل امزوقی و حسن محمد.

سرمربی: نجیب بن‌دیر

ترکیب تیم هندبال نماینده عمان:

سامح الآذن، رافت الجزی، مهند الزرافی، مونیر البلوشی، اذن الماشاری، عبدالعزیز المجارفی، ملهم الدیگایشی، حامد الدیگایشی، عبدالحکیم السیابی، اذن الآذن، صالح النصری، نصر التمتامی، طاهر الحدیدی، محمد الاریمی، مروان السوسی و اسد الحسنی.

سرمربی: منجی بوقاتاس

شرح نیمه‌اول:

در نیمه‌اول همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد الریان بازی را بهتر آغاز کرد و با یک نمایش مطلوب به‌دنبال زیاد کردن اختلاف بود تا بدون استرس به یک پیروزی مهم دست پیدا کند و راهی نیمه‌نهایی شود. درخشش ستاره‌های الریان پشت منطقه جریمه نماینده عمان و عملکرد عالی دروازه‌بان‌شان اختلاف را به هشت‌گل رساند و الریان قطر بدون مشکل موفق شد نیمه‌اول را با پیروزی مقابل نماینده عمان به پایان برساند.

نتیجه نیمه‌اول: الریان قطر ۲۱ - نماینده عمان ۱۰

شرح نیمه‌دوم:

الریانی‌ها نیمه‌دوم را نیز قدرتمندانه آغاز کرد و توانست فاصله را با نماینده عمان بالا برد. شاگردان نجیب بن‌دیر با عملکرد خیلی‌خوب در خط‌دفاعی و همچنین دقت بالا در زدن شوت‌های آخر گل‌های خود را از ۳۰ هم بالاتر بردند. الریان که خیال‌ش از پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر راحت شده بود در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه‌دوم فشار کمتری به خودشان آوردند و با استفاده از بازیکنان ذخیره، انرژی‌شان را نگه‌دارند.

نتیجه نیمه‌دوم (پایانی): الریان قطر ۳۵ - نماینده عمان ۲۱

نکات ویژه:

رامی فکیح بازیکن تیم هندبال الریان قطر در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد.

کد خبر 665570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.