عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ خردادماه

در این بسته خبری از آغاز به کار قرارگاه اوقات فراغت شهر اهواز تا پلاک‌کوبی سه هزار درخت کهن در دزفول و انبار چسب بازار سید ولی تهران شش بار اخطار دریافت کرده بود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سه هزار درخت کهن در دزفول پلاک‌کوبی شد

علی عالم‌زاده انصاری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری دزفول گفت: سه هزار درخت کهنِ مثمر و بومی که عمر برخی از آنها تا ۹۰ سال می‌رسد در دزفول شناسایی و پلاک‌کوبی شد.

انبار چسب بازار سید ولی ۶ بار اخطار دریافت کرده بود

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: انبار چسب واقع در بازار سید ولی که امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد دچار آتش‌سوزی شد، ۶ مرتبه اخطار دریافت کرده بود.

قرارگاه اوقات فراغت شهر اهواز آغاز به کار کرد

حجت الاسلام حمید رعیتی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: قرارگاه اوقات فراغت شهر اهواز به منظور هماهنگی در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این کلانشهر تشکیل شد.

تندباد سبب سقوط سه اصله درخت و خسارت به یک خودرو در کرج شد

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: آخرین بررسی‌ها از حوادث توفان دوشنبه شب استان البرز حکایت از سقوط سه درخت، آسیب دیدگی یک دستگاه خودرو و آب‌گرفتگی تعدادی واحد مسکونی در کرج دارد.

تغییر ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی اسلامشهر

حسن گلیج، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به مصوبه هیأت وزیران، ساعت کاری ادارات از ۱۶ خردادماه ۶ صبح است و ما نیز در مجموعه شهری اسلامشهر به منظور رفاه حال شهروندان از ساعت چهار صبح به خدمت رسانی به مردم می‌پردازیم.

سرانه فضای سبز در ارومیه به ۱۱.۷ مترمربع رسید

علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: سرانه فضای سبز اکولوژیکی این شهر با احداث و توسعه فضاهای سبز جدید به ۱۱.۷ مترمربع به ازای هر شهروند رسید.

در تأمین آب برای فضای سبز مشکل داریم

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: غیر از بحرانی بودن در آب شرب، در تأمین آب برای فضای سبز نیز مشکل داریم؛ بنابراین حال شهر ما در حوزه محیط زیست خوب نیست.

کد خبر 665565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.