شهردار کاشان استیضاح شد + جزئیات آرا

اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با شش رأی موافق، دو رأی مخالف و یک رأی ممتنع، شهردار را استیضاح و عزل کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکصدوبیست‌وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان که با موضوع رسیدگی به استیضاح شهردار و تعیین سرپرست برگزار شد، با رأی اکثر اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، حسن بخشنده‌امنیه از شهرداری کاشان برکنار و محمدرضا قنبری به عنوان سرپرست انتخاب و معرفی شد.

با شش رأی موافق، دو رأی مخالف و یک رأی ممتنع، شهردار کاشان عزل و معاون خدمات شهری شهرداری کاشان به عنوان سرپرست انتخاب شد.

علی هاشمی‌طاهری، علیرضا عرب‌بیگی، مهدی نادعلی، علیرضا مفرخ، عفت پدرام‌فر و جواد حاجی‌قدیری با استیضاح و کنار گذاشتن شهردار موافقت و حسین حیدریان و حسین باغ‌شیخی با آن مخالفت کردند همچنین مصطفی کردمیل مانند گذشته با رأی ممتنع خود برکناری سی‌وچهارمین شهردار کاشان را رقم زد.

علی هاشمی‌طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان دقایقی قبل در پایان جلسه استیضاح و یکصدوبیست‌وهشتمین نشست علنی این شورا گفت: حسن بخشنده‌امنیه با شش رأی موافق، دو رأی مخالف و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کاشان از سمت خود عزل شد.

هم‌اکنون نشست شورای اسلامی شهر کاشان برای تعیین و انتخاب سرپرست شهرداری کاشان در حال برگزاری است.

حسن بخشنده‌امنیه که ۲۱ ماه قبل به عنوان شهردار کاشان انتخاب شده بود، به دلیل قانع نشدن اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با طرح ۲۳ سوال امروز _سه‌شنبه شانزدهم خردادماه_ با رأی حداکثری عزل و بدرقه شد. پس از عزل شهردار «محمدرضا قنبری» با ۹ رأی موافق اعضا، به‌عنوان سرپرست انتخاب و در حضور مدیران قسمت‌های مختلف شهرداری، مراسم معارفه وی برگزار شد.

کد خبر 665559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.