تمهیدات اورژانس در پی افزایش ترددهای جاده‌ای

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از تمهیدات اورژانس در پی افزایش ترددهای جاده‌ای خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان روز یکشنبه، چهاردهم خردادماه مصادف با سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، با اعزام و استقرار کدهای عملیاتی در این مراسم، اقدام به پوشش امداد سلامت کرد.

وی افزود: از شب سیزدهم خردادماه، شش واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک خودروی تعمیرگاه سیار به طرف مرقد امام خمینی (ره) در تهران اعزام شدند و از ساعت ۶:۰۰ روز چهاردهم خردادماه برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مستقر بودند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه این استقراری‌ها تا پایان برگزاری مراسم ادامه داشت، تصریح کرد: ۱۶ نفر از کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در این استقراری‌ها حاضر شدند و به شرکت‌کنندگان این مراسم، خدمت‌رسانی کردند.

وی از استقرار واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌های استان، واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) مستقر شدند.

حیدری اضافه کرد: واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی، از ساعت ۱۰ روز چهاردهم خردادماه در محل گلستان شهدای اصفهان مستقر بود و بعدازظهر روز پانزدهم خردادماه نیز واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل گلستان شهدا برای خدمت‌رسانی به حاضران در این مراسم مستقر شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به تمهیدات اورژانس در پی افزایش ترددهای جاده‌ای طی این دو روز اظهار کرد: در این ایام، پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس استان در تمام ساعات روز در حاشیه راه‌ها مستقر شده است و نیروهای امدادی آماده امدادرسانی در حوادث احتمالی هستند؛ همچنین واحد امدادی اورژانس هوایی استان نیز در آماده‌باش کامل قرار دارد.

کد خبر 665486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.