مرد جوان در تصادف سواری با تریلی مصدوم شد / واژگونی خودرو در اتوبان اردستانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان جزئیات دو حادثه تصادف خودروی سواری با تریلی در اتوبان دستجردی و واژگونی خودرو در اتوبان اردستانی را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری پراید با تریلی پارک شده در حاشیه بزرگراه اتوبان شهید دستجردی و مصدومیت شدید راننده خودرو، ساعت ۲۰:۵۳ شب گذشته _دوشنبه پانزدهم خردادماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۳ (سپاهان‌شهر) به محل حادثه اعزام شد. راننده این خودرو که یک مرد ۲۶ ساله بود، قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شهر شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت نکات ایمنی، پرهیز از رفتارهای پر طر و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی مواردی است که می‌تواند از رخداد حوادث ناگوار جلوگیری کند.

واژگونی هوندا آکورد در اتوبان اردستانی

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری هوندا آکورد بعد از میدان لاله در اتوبان شهید اردستانی، ساعت ۲۲:۳۲ شب گذشته _دوشنبه پانزدهم خردادماه_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

کاوه‌آهنگران با اشاره به اعزام اکیپ امداد از ایستگاه شماره شش این سازمان به محل حادثه ادامه داد: مصدوم این حادثه تحویل عوامل اورژانس و در پی این حادثه به درخت و فضای سبز نیز خسارت وارد شد.

کد خبر 665470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.