سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیون دلاری آمریکا بر بهبود حمل‌ونقل

اداره بزرگراه‌های فدرال وزارت حمل‌ونقل ایالات‌ متحده از تخصیص بیش از ۵۲ میلیون دلار کمک بلاعوض به هشت ایالت طی برنامه فناوری و نوآوری پیشرفته حمل‌ونقل کشور خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره بزرگراه‌های فدرال وزارت حمل‌ونقل ایالات متحده آمریکا در راستای بهبود ایمنی سفر در سراسر کشور، ۵۲ میلیون دلار کمک‌هزینه فناوری به هشت ایالت خود اعطا کرد. این کمک شامل تأمین مالی پروژه‌های منتخبی می‌شود که بر بهبود دسترسی حمل‌ونقل برای همه جوامع سراسر ایالات‌متحده تمرکز دارند و به‌عنوان بخشی از برنامه فناوری و نوآوری پیشرفته حمل‌ونقل کشور با تعهد به استقرار فناوری‌های حمل‌ونقل پیشرفته و تقویت راه‌حل‌های نوآورانه جابه‌جایی ارائه می‌شود و با ترویج فناوری‌های پیشرفته، ایمنی را افزایش و زمان سفر را برای رانندگان و کاربران حمل‌ونقل کاهش می‌دهد.

هدف از ارائه این کمک‌ها حمایت از راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری است که تجربه سفر میلیون‌ها آمریکایی را از طریق بزرگراه‌ها و سیستم‌های ترانزیت کل کشور بهبود می‌بخشد. بودجه یادشده به پروژه‌هایی در جوامعی همچون مناطق روستایی اختصاص دارد که با فقر مداوم مواجه هستند و پیش از این از هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در این زمینه برخوردار نبوده‌اند. این پروژه‌ها به‌عنوان نمونه‌های ملی نوآوری با تمرکز بر بهبود دسترسی حمل‌ونقل برای همه جوامع عمل خواهند کرد.

سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیون دلاری آمریکا بر بهبود حمل‌ونقل

وزیر حمل‌ونقل ایالات‌متحده ضمن تأکید بر این امر که محل زندگی نباید تعیین‌کننده دسترسی یا فقدان دسترسی ساکنان یک منطقه به حمل‌ونقل ایمن و مقرون‌به‌صرفه باشد، خاطرنشان کرد که آمریکا با سرمایه‌گذاری در بخش فناوری‌های نوآورانه در نظر دارد حمل‌ونقل را برای همه جوامع خود، به‌ویژه بخش‌هایی که در گذشته منابع کافی دریافت نکرده‌اند، ایمن‌تر و کارآمدتر کنند.

کمک‌های بلاعوض اختصاص‌یافته به ارائه یک سیستم حمل‌ونقل پیشرفته‌تر برای همه کمک می‌کند و پروژه منتخب در نهایت با هدف بهبود جابه‌جایی و ایمنی به پیشرفت فناوری‌های سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند سراسر کشور منجر خواهند شد. این ابتکارات شامل گسترش اطلاعات ترافیک در زمان واقعی و بازنویسی سیستم‌های زمان‌بندی سیگنال‌های ترافیکی با تمرکز خاص بر حمل‌ونقل است و از تمام فناوری‌های پیشرفته برای بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل استفاده می‌کند.

کد خبر 665467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.