نتایج دیدارهای روز چهارم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

نتایج دیدارهای روز چهارم بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارمین روز از بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، به‌میزبانی کشور ایران دیروز _دوشنبه پانزدهم خردادماه_ در ورزشگاه نقش‌جهان (سالن ۲۵ آبان) اصفهان در حالی برگزار شد که ایران برای چهارمین بار در این رقابت‌ها میزبانی می‌کند. روز چهارم مسابقات با پنج دیدار پیگیری شد که سهم نمایندگان ایران پیروزی سپاهان و شکست شهید شاملی بود. سپاهان با توجه شرایط جدول شانسی برای صعود ندارد و شهید شاملی نیز با کسب دو شکست از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

نزاجای شهید شاملی ۳۳ _ النجمه بحرین ۳۶

تیم‌های هندبال نزاجای شهید شاملی ایران و النجمه بحرین در چهارمین بازی مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا با یکدیگر روبه‌رو شدند و در پایان النجمه با نتیجه ۳۶ بر ۳۳ از سد حریف ایرانی خود گذشت. محمد علی دروازه‌بان تیم هندبال النجمه بحرین در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

نتایج دیدارهای روز چهارم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

الدحیل قطر ۴۰ - جونیور چین ۲۶

تیم‌های هندبال الدحیل قطر و جونیور چین در دومین بازی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در نهایت تیم الدحیل با نتیجه ۴۰ بر ۲۶ به پیروزی رسید. احمد مددی، بازیکن الدحیل قطر در مصاف با تیم جونیور چین، عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

الکویت کویت ۳۷ _ تاشکند ازبکستان ۳۰

تیم‌های هندبال الکویت کویت و تاشکند ازبکستان در چارچوب سومین بازی روز چهارم به جنگ یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۳۷ بر ۳۰ به سود الکویت به پایان رسید. در پایان این دیدار حسن بوعباس دروازه‌بان الکویت به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

الکاظمه ۲۷ - الریان ۲۶

در حساس‌ترین دیدار، الریان قطر و الکاظمه کویت مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. تیم الکاظمه کویت در مقابل تیم الریان قطر با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به پیروزی رسید. بن عبداله از تیم الکاظمه کویت در مصاف با تیم الریان قطر، عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

نتایج دیدارهای روز چهارم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

سپاهان ایران ۳۲ _ نماینده عمان ۲۴

آخرین دیدار بین تیم‌های سپاهان و نماینده عمان برگزار شد و طلایی‌پوشان سپاهان با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند. در پایان این دیدار محمدرضا اورعی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

جدول نتایج روز چهارم:

نتایج دیدارهای روز چهارم جام باشگاه‌های هندبال آسیا + جدول

کد خبر 665450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.