مدافع وسط اتلتیک بیلبائو با بارسلونا به توافق رسید

مدافع میانی اتلتیک بیلبائو با باشگاه بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به توافق رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل مارکا، اینیگو مارتینز قرار است اولین مهره جدید بارسلونا برای فصل آینده باشد. مدافع میانی اسپانیایی که مدت‌ها هدف بارسا برای تقویت خط دفاعی بود، بالاخره با کاتالان‌ها به توافق رسیده است.

متئو آله‌مانی فصل گذشته تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد، اما تلاش‌های وی فایده‌ای نداشت زیرا این بازیکن با باشگاه اتلتیک بیلبائو قرارداد داشت و بارسا مجبور بود برای انتقال وی مبلغ زیادی بپردازد و مشکلات مالی آبی‌واناری‌ها مانع از جابه‌جایی شد.

امسال از آنجایی که این بازیکن می‌تواند با هر باشگاهی مذاکره کند، زیرا قراردادش در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد، بارسلونا به دنبالش رفت و با این اینیگو به توافق رسید. مارتینز برای دو فصل آینده با بارسلونا قرارداد امضا کرده است.

در ماه‌های اخیر مشکلات مالی بارسا آن‌ها را تا حد زیادی با مشکل مواجه کرد و حتی سران این باشگاه مجبور به کاهش بسیاری از هزینه‌ها شدند. بررسی‌های لالیگا که به تازگی انجام شده، نشان داده است که طرح امکان‌سنجی محقق شده و باشگاه بارسلونا می‌تواند با وجود مشکلات مالی خود دست به خرید بازیکنان جدید بزند.

طرح امکان‌سنجی ارائه شده توسط بارسلونا با هدف کاهش حداقل ۲۰۰ میلیون یورو است و این طرح به چند محور اصلی تقسیم می‌شود که شامل کاهش دستمزد تیم اول بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون، کاهش ۳۰ میلیونی هزینه‌های بقیه ادارات، کاهش ۳۰ میلیونی هزینه‌های عملیاتی باشگاه، اعطای ۱۰ میلیون یورو حقوق غیرورزشی در تمامی بخش‌های باشگاه و کسب درآمد حداقل ۷۰ میلیونی است.

کد خبر 665410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.