به‌دنبال قهرمانی در آسیا هستیم/ اصفهان شهر دوست‌داشتنی و زیبایی است +فیلم

هندبالیست تیم الدحیل قطر گفت: کیفت تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا خیلی‌بالاست و برای قهرمانی آمده‌اند؛ ما هم این را می‌خواهیم و باوجود خستگی برای آن تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال الدحیل قطر و جونیور کلاب چین امروز _دوشنبه پانزدهم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب روز چهارم بازی‌های مرحله گروهی بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و الدحیل در پایان با نتیجه ۴۰ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

رافائل کاپوتی ستاره اهل کوبا تیم هندبال الدحیل پس از این دیدار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی واقعاً جذاب و سطح کیفیت تیم جونیور چین خوب بود؛ شما دیدید که بازیکنان خوبی در تیم‌شان وجود داشت.

وی درخصوص سطح رقابت‌ها و میزبانی اصفهان افزود: سازماندهی مسابقات خوب است؛ اولین‌بار بود که به ایران می‌آمدم و همه‌چیز واقعاً مدیریت‌شده است؛ سطح همه تیم‌ها در هندبال را بسیار خوب و بالا می‌بینم.

هندبالیست تیم الدحیل در رابطه با ایران و مردم آن و همچنین شهر اصفهان خاطرنشان کرد: واقعاً خوشحالم که در ایران مردم بایکدیگر دوست هستند، اصفهان شهر بسیار زیبایی است‌. کشور ایران را دوست دارم، انتظار داشتم چیزهای متفاوتی در ایران وجود داشته باشد. احترام‌گذاشتن بین مردم واقعاً زیاد است.

رافائل کاپوتی در پاسخ به این سوال که آیا هدف‌تان قهرمانی است؟ تصریح کرد: من معتقدم که کل تیم‌مان می‌خواهیم به فینال رقابت‌ها صعود کنیم. اما می‌دانیم که این اتفاق به‌سختی رقم می‌خورد زیرا بقیه تیم‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند.

وی در پایان گفت: تورنمنت بسیار سختی است و به‌نظرم همه تیم‌ها آمده‌اند که قهرمان شوند و خب تیم ما نیز به‌دنبال همین است. اما تیم ما به‌دلیل بازی‌های قبلی خیلی‌خسته است و خصوصاً صعود به نیمه‌نهایی دشوار خواهد بود چرا که بازی‌ها سخت است و تیم‌ها به‌دنبال قهرمانی در این تورنمنت غنی هستند.

مصاحبه رافائل کاپوتی را به‌صورت ویدئو و با ترجمه اختصاصی در ادامه تماشا می‌کنید:

کد خبر 665395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.