آمار واکسیناسیون و کرونا ایران ۱۵ خرداد؛ یک فوتی و ۸ ابتلای جدید

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون، ابتلاء، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _دوشنبه، پانزدهم خردادماه_ به شرح زیر اعلام کرد:

در این بازه زمانی، بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور هشت نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۳۶۶ هزار و ۷۲۴ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و با احتساب این آمار، از ابتدا تا کنون ۱۴۶ هزار و ۲۶۹ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی‌شده، پنج نفر بستری‌های بیمارستان به‌شمار می‌روند و ۹۴ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران؛ ۱۵ خرداد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور را اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز _دوشنبه، پانزدهم خردادماه_ درمجموع ۶۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۲۱ نفر نوبت اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

همچنین ۵۸ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۳۴۵ نفر نوبت دوم و ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۴۹۳ نفر نوبت سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

با احتساب این تعداد، مجموع نوبت‌های تزریق واکسن در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۵۹ مورد رسید.

کد خبر 665383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.