بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۲ مسکن مهر تا پایان سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: عملیات احداث ایستگاه آتش‌نشانی شماره دو مسکن مهر، تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی در ساختمان‌های بلندمرتبه مسکن مهر رشت ساکن هستند، به منظور خدمات‌رسانی بهتر به ساکنان، ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی در مسکن مهر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این ایستگاه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: ایستگاه آتش‌نشانی مسکن مهر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود و اعتبارات لازم برای این پروژه در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات احداث ساختمان، ایستگاه شماره دو مسکن مهر به یک خودروی نردبان، دو خودروی نیمه‌سنگین و سبک اطفای حریق و یک تانکر آب‌رسان تجهیز می‌شود و در هر شیفت کاری ۱۰ آتش‌نشان به ساکنان آن خدمات‌رسانی خواهند کرد.

مؤمنی تصریح کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای احداث و اتمام ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی رشت در سال جاری عزم جدی دارند و امیدواریم این ایستگاه تا پایان امسال به بهره‌داری برسد تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

وی گفت: در حال حاضر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر 665308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.