عملیات عمرانی جهت ترمیم فرونشست اتوبان آقابابایی همچنان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به رخداد ۲۳ مورد حادثه ریزش زمین و فرونشست از سال گذشته تاکنون، گفت: عملیات عمرانی اتوبان آقابابایی ۱۰ تا ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زیر خط لوله ۵۰۰ میلی‌متری انتقال فاضلاب اتوبان شهید آقابابایی که در عمق ۱۲ متری زمین بوده ریزش کرده و حفاری‌های لازم به منظور رسیدن به خط لوله و ایمن‌سازی محل حادثه در حال انجام شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود: محدودیت ترافیکی در عرض اتوبان شهید آقابابایی توسط پلیس راهور به منظور انجام عملیات عمرانی و فعالیت نیروهای آب و فاضلاب اعمال شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی مذکور ۱۰ تا ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد، تصریح کرد: انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب عملیات تعمیر و اصلاح این خط لوله را تسریع بخشد تا بازگشایی مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه علت این حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، شاهد رخداد ۲۳ مورد نشست زمین و ریزش بودیم که بعضی از آنها مربوط به شبکه‌های انتقال آب و فاضلاب و بعضی از آنها مانند حادثه چهارراه نظر، مربوط به فرسودگی بود.

شیشه فروش گفت: با توجه به شرایط استان، فرونشست و مخاطرات آن، از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درخواست شده است که به منظور بازسازی و نوسازی شبکه‌های آب و فاضلاب استان اصفهان کمک‌کننده باشند؛ چراکه شرایط مذکور می‌تواند تهدیدی برای این شبکه‌ها محسوب شود.

کد خبر 665293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.