اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت شهرداری است

شهردار خور با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بر مبنای رقم ۱۸.۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: بیشترین رقم بودجه در بخش عمرانی هزینه خواهد شد تا پروژه‌های نیمه‌تمام شهر به سرانجام برسد.

مهدی حلوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خور ۱۲.۵ میلیارد تومان بود که در تفریغ بودجه به ۲۲ میلیارد تومان رسید.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خور بر مبنای رقم ۱۸.۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: بیشترین رقم بودجه در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

شهردار خور با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های شهرداری در سال جاری، خاطرنشان کرد: تکمیل بازارچه سنتی شهر، باغ بانوان، طرح تپه شهدای گمنام و آسفالت معابر شهر از اولویت‌های شهرداری است.

حلوانی تصریح کرد: باغ بانوان شهر سال ۱۳۹۵ با ۷۰ درصد پیشرفت افتتاح شده است، اما هنوز به صورت کامل به تجهیزات و امکانات لازم مجهز نشده و سال جاری تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تپه شهدای گمنام سال ۱۳۹۵ با ۳۰ درصد پیشرفت نیمه‌تمام ماند؛ لذا تهیه طرح اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

شهردار خور ادامه داد: بازسازی و مرمت بازارچه سنتی شهر سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ آغاز شده و با ۳۰ درصد پیشرفت نیمه‌تمام مانده است.

حلوانی اضافه کرد: باغ بانوان و بازارچه سنتی شهر سال جاری به اتمام می‌رسد و امید می‌رود بتوانیم با توجه به زمان‌بر بودن اجرای طرح تپه شهدای گمنام، آن را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه با وجود کویری بودن خور، این شهر توانست سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ بیشترین توریست و گردشگر را جذب و به عنوان نمونه کشوری انتخاب شود، گفت: خور ظرفیت خوبی به لحاظ گردشگری کویر، صحرانوردی و آبشار نمک دارد.

به گزارش ایمنا، خور مرکز شهرستان خوروبیابانک در استان اصفهان است.

کد خبر 665289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.