برخورد قاطع با خاطیان متصرف و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری از دو مورد تصرف و ساخت‌وساز غیرمجاز در محلات سنگ‌کن شرقی و نخل ناخدا با هماهنگی و دستور مقام قضایی جلوگیری کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری بندرعباس، مهدی باستین اظهار کرد: طی گشت‌زنی و بازدیدهای میدانی واحد اراضی این مدیریت و گزارش‌های مردمی از سامانه ۱۳۷، نسبت به تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی و تصرفات به صورت دیوارکشی در محلات سنگ‌کن شرقی و نخل ناخدا با همکاری نیروی انتظامی و رفع تصرف اقدام شد.

وی با تاکید بر جدیت مدیریت شهری در پیشگیری و برخورد با متصرفان اراضی، افزود: مدیریت پیشگیری و تخلفات شهرداری بندرعباس با اشخاصی که اقدام به تصرف اراضی می‌کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: دستگاه نظارت و شناسایی ساخت‌وسازهای غیرمجاز و متصرفات اراضی در سطح شهر بندرعباس با حمایت دستگاه قضا هیچ مماشاتی با زمین‌خواران نخواهد داشت.

باستین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیرامون زمین‌خواری موارد را به سامانه ۱۳۷ بازرسی شهرداری بندرعباس گزارش کنند.

کد خبر 665262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.